Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007
Ο Artbomber έρχεται με αποστολή αλλά και μοναδική επιλογή να συγκρουστεί με τους ισχυρούς της τέχνης.
Αγκαλιάζοντας όλες τις πιθανές και απίθανες, γνωστές και άγνωστες μορφές τέχνης και τους δημιουργούς όλου του κόσμου, θέλει να αποτελέσει την ιδανική πλατφόρμα δράσης του καλλιτέχνη και κυρίως τον ισχυρότερο συνεργάτη και υποστηρικτή του νέου δημιουργού.
Εκλογές 2007
Ολέ ολέ ολέ ολέ
Είπε η κα Παπαρήγα...
"Φταίει η κατάσταση της δημόσιας παιδείας για το ότι πολλά στελέχη μας θυσιαστήκαμε και αναγκαστήκαμε να στείλουμε τα παιδιά μας στα ιδιωτικά σχολεία".
( Η κα Παπαρήγα λέγεται ότι έστειλε τα παιδιά της στο αμερικάνικο κολλέγιο. Σε ιδιωτικό τα έστειλε σίγουρα. Πως νομίζω όμως ότι τα έστειλε συγκεκριμένα στο αμερικάνικο κολλέγιο...)
Και για να εξηγούμαστε. Όχι ότι οι άλλοι ήταν καλύτεροι. Απλά από τους άλλους περιμέναμε να μην απαντήσουν σε καμία ερώτηση. Αυτό το Παπαρηγομαργαριτάρι όμως προσωπικά δεν το περίμενα. Πάντα τη θεωρούσα αν μη τι άλλο σοβαρή την Αλέκα. Κοίτα όμως θυσίες που έχει κάνει η καημένη... Άστα, δράμα σου λέω, δράμα.
Εκλογές 2007
Και πρώτος ο απίστευτος http://xptiseis.blogspot.com
Από εκεί τα παρακάτω.
Ας μου απαντήσει κάποιος ρε παιδιά...
- Γιατί οι Καμικάζι φορούσαν κράνος;
- Ποιανού ιδέα ήταν η λέξη ψευδός να έχει τα γράμματα Ψ και Σ;
Ρε, τι μπορεί να μάθει κανείς...!!!
Γεια σου πατρίδα
Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2007
Έρχεται ο Αrtbomber...
Το φαινόμενο του "να χειροκροτάς κάτι που δεν σου αρέσει".
Δεν μπορεί λοιπόν να άρεσε σε όλους. Άκουγα τους διπλανούς μου. Αυτά τα υπόκωφα μουγκρητά βαρεμάρας και απογοήτευσης και οι ψίθυροι κατά τη διάρκεια της συναυλίας (τύπου "τί μαλακία είναι αυτό;" και "σ' άρεσε;" ) υπήρχαν. Πιστέψτε με, υπήρχαν. Επίσης μετά το τέλος της συναυλίας άκουσα παράπονα. Άρα σαν εμένα υπήρχαν και άλλοι (που την ώρα που το άκουγαν δεν τους άρεσε) . Τότε πως είναι δυνατόν όλοι αυτοί να καταχειροκρότησαν αυτόν τον άνθρωπο όταν τελείωσε.. Τους παρατηρούσα. Όλοι με μια απίστευτη θέρμη χειροκροτούσαν και αποθέωναν τον Priesner, μετά σηκώθηκαν και όρθιοι και δεν τον άφηναν να φύγει από τη σκηνή, και αφού σηκώθηκαν όλοι όρθιοι, άρχισαν να φωνάζουν. Όλοι έπρεπε να κάνουν κάτι που θα τον κάνει να νιώσει καλύτερα. Έβλεπα τους διπλανούς μου, που πριν από λίγο -κατά τη διάρκεια- σχολίαζαν μεταξύ τους τον τύπο της απέναντι (πολύ απέναντι όμως) πολυκατοικίας που αναβόσβηνε το φως, τους έβλεπα να ζητωκραυγάζουν τον άνθρωπο που δεν κατάφερε να τους παρασύρει με τη μουσική του. Φανταστείτε να τα κατάφερνε κιόλας.
Τα είδα όλα αυτά και κατέληξα. Είναι φαινόμενο της εποχής μας. Παλαιότερα υπήρχε η σειρά "εκμεκ παγωτό". Τη θυμάστε; Τότε εισήχθη ένας νέος όρος -όχι τόσο στο λεξιλόγιό μας όσο στην νοοτροπία μας- ..η οσφυοκαμψία. Δεν είναι μόνο αυτό αλλά είναι και αυτό. Έπρεπε να τον χειροκροτήσουμε επειδή ήταν ο Priesner. Ήταν τιμή μας που ήρθε ο Priesner στην Ελλάδα. Έπρεπε να τον αποθεώσουμε. Είπε και κάτι γλυκανάλατα λόγια κάποια στιγμή για τους ευλογημένους Έλληνες και τα μοιραία θύματα και ήρθε και έδεσε. Της πουτάνας έγινε στο χειροκρότημα.
Τι να κάνω όμως που δεν μπορώ να χειροκροτήσω κάτι που δεν μου αρέσει... Τί να κάνω που δεν σηκώνονται τα χέρια μου με τίποτα...
Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2007
Τι άλλο θα ακούσουμε;
Πριν ξεκινήσω να σημειώσω δύο πράγματα.
- Ο blogger απλά μετέφερε ένα άρθρο ενός Αμερικάνου καθηγητή που έθεσε τον προβληματισμό.
- Αναδημοσιεύω εδώ το σχόλιό μου στο blog και το εμπλουτίζω (αναφορικά πάντα με τον καθηγητή) γιατί εκεί ένιωθα φιλοξενούμενος και ήθελα να κρατήσω ένα επίπεδο. Εδώ δεν θα κρατήσω κανένα επίπεδο.
Ξεκινάω λοιπόν: E... όχι και να λυπόμαστε τους μεγάλους εκδοτικούς οργανισμούς με τα απίστευτα συμφέροντα και τις σχέσεις διαπλοκής. Ε... όχι και να λέμε ότι σκοτώνουμε τις εφημερίδες βάζοντας διαφημισεις στα blogs. Η διαφήμιση στα blogs είναι μια μεγάλη κουβέντα αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει συνάρτηση με τη δολοφονία των εφημερίδων... ΕΛΕΟΣ. Μήπως να τους ζητήσουμε και συγγνώμη που είναι δισεκατομμυριούχοι; Και μιλάμε και για την Αμερική... ΕΛΕΟΣ. και συνεχίζω πάνω στο ίδιο θέμα
Σιγά ρε μην νιώσουμε και ντροπή και ενοχές επειδή θα τολμήσουμε να τους πάρουμε μέρος από τη διαφημιστική πίτα... (πόσο μεγάλο κομμάτι να είναι αυτό;) . Οι εφημερίδες θα έπρεπε να ζουν μόνο από τις πωλήσεις τους χωρίς να έχουν καμία διαφήμιση και άρα εξάρτηση από κανένα επιχειρηματία. Για πες μου ρε καθηγητή μαλάκα που θέτεις και προβληματισμούς πότε θυμάσαι τελευταία φορά εφημερίδα να χτύπησε δημοσιογραφικά επιχειρηματία που της δίνει λεφτά και της χώνει διαφήμιση; Για πες μας ρε καθηγητή μαλάκα που φοβάσαι για την επιβίωση των εφημερίδων εξαιτίας των blogs (αδιανόητο σενάριο για τον απλούστατο λόγο ότι οι εταιρείες ποτέ δεν θα επιλέξουν ένα από τα δύο. Θα βάλουν και στα δύο) ξέρεις κανέναν εκδότη εφημερίδας φτωχό; Γιατί για αυτούς γίνεται λόγος. Οι μικρές επαρχιακές εφημερίδες δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Αυτά που έπαιρναν, θα παίρνουν. Ο λόγος γίνεται για τους μεγάλους. Τώρα βάλτε τα όλα αυτά επί χίλια γιατί μιλάμε για την Αμερική... Μπορείτε να φανταστείτε την τσάτσικη μαλακία που έθεσε ως προβληματισμό ο απίστευτος μαλάκας καθηγητής; Σκοτώνουμε τις εφημερίδες -λέει- αν βάζουμε διαφημίσεις στα blogs. ΕΛΕΟΣ ρε πούστη με τους τσάτσους επιτέλους.
Να ρωτήσω κάτι;
- Αν ένας κουφός πρέπει να πάει στο δικαστήριο, εξακολουθεί η διαδικασία να λέγεται ακροαματική;
- Γιατί πατάμε όλο και πιο δυνατά το τηλεκοντρόλ οταν ξέρουμε οτι οι μπαταρίες τα έχουν φτύσει;
Άκου εκεί...
Ωραίος...!!!
Γεια σου πατρίδα
Μουλώνω [=δεν μιλώ]. Η λέξη παράγεται από το ομηρικό "μόνη" και είναι παρόμοιο με το ρήμα μύω=κλείνω τα χείλη. Μια φράση που χρησιμοποιείται και σήμερα είναι «Εσύ μούλουνι» δηλαδή εσύ να μη μιλάς
Κρίμα, κρίμα, κρίμα.
Και όμως αυτός ο άνθρωπος μάλωσε με τη μελωδία.
Στο πρώτο μέρος παρουσίασε το νέο του έργο. Ένα έργο άνευρο που όσο και να ψάξεις δεν θα μπορέσεις να βρεις 30 μελωδικά δευτερόλεπτα. Ο τύπος που είχε υπό τη διεύθυνσή του 65 μουσικά όργανα (της συμφωνικής της ΕΡΤ) δεν μπόρεσε να συμπαρασύρει το κοινό του ούτε για μια στιγμή. Αυτή η επιτεδευμένη παραφωνία και το τεχνητό γλυκό φάλτσο που αναδεικνύει την ανθρωπιά (με την καλύτερη των προθέσεων όλα αυτά) αν μη τι άλλο κούρασε (για να μην αρχίσω να βρίζω). Μετά πήρε το μικρόφωνο και είπε ωραία λόγια για την Ελλάδα και τους Έλληνες που όμως κατά τα άλλα μας έγραψε να μην πω που... Δεν ήξερε καν το όνομα μιας υψιφώνου που μας παρουσίασε.... Όμως τη δέχτηκε, την ενέκρινε και την παρουσίασε.
Στο δεύτερο μέρος που ακούσαμε τα γνωστά του κομμάτια, σαφώς τα πράγματα ήταν κάλύτερα. Αυτό όμως δεν αλλάζει τον κακό ήχο και την άθλια ενορχήστρωση (του πρώτου μέρους) που μ' έκαναν να πιστεύω ότι αυτός ο τύπος επειδή έγραφε "τη μουσική των ονείρων" ήθελε οπωσδήποτε να κοιμηθούμε. Οπωσδήποτε όμως...!!! Αυτό ήθελε μάλλον. Αν αυτό ήθελε το πέτυχε.
Και ενώ έχω τέτοιες σκέψεις στο μυαλό μου, τελειώνει η συναυλία και όλο το Ηρώδειο σηκώνεται και τον αποθεώνει. Μιλάμε για την απόλυτη αποθέωση. Σε ποίον; Σ' αυτόν που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στην Ελλάδα και τα άφησε όλα να είναι από μέτρια ως άθλια.
Που μας έγραψε άντε πάλι να μην πω που....
Και μένω άναυδος ο μαλάκας. Τελικά μάλλον δίκιο έχει η Ασπα Λένα που με φωνάζει βλάχο... Δεν μπορώ να χειροκροτήσω κάτι που δεν μου αρέσει. Την ίδια ώρα οι υπόλοιποι τον αποθέωναν. Τον αποθέωναν λέμε...