Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2007

Υπάρχει τέτοιος κόσμος;


Τι ονειρεύεται να ακούει ένας άνδρας από τις γυναίκες...... και δεν πρόκειται να ακούσει ποτέ:
1) Αγάπη μου είσαι σίγουρος ότι ήπιες αρκετά? Μήπως πρέπει να πιεις μία μπύρα ακόμη?
2) Αποφάσισα ότι δεν θα φοράω πλέον ρούχα μέσα στο σπίτι.
3) Πάω μια στιγμή να φτιάξω τη πόρτα που χάλασε.
5) Μα καλά, δεν σε περιμένουν οι φίλοι σου να πάτε για μπύρες και κανένα γκομενάκι? Τι κάθεσαι εδώ?
6) Το ξέρω ότι είναι κάπως σφιχτά τα... οπίσθιά μου, αλλά δεν το δοκιμάζουμε άλλη μια φορά?

7) Είσαι τόσο sexy όταν είσαι πιωμένος!
8) Ε, σιγά, και του χρόνου θα έχω γενέθλια, φυσικά και να πάς σήμερα γήπεδο με τα παιδιά...το ρωτάς??
9) Αχ, βαριέμαι, δεν έχω και τίποτα να κάνω, ας σου πάρω μία....
10) Αφού αγάπη μου εγώ κερδίζω αρκετά χρήματα, σταμάτα να δουλεύεις!
11) Αχ, μωρό μου, αυτό πρέπει να το δεις... μόλις βγήκε η νοστιμούλα κόρη του γείτονα στο μπαλκόνι, και δεν φοράει σχεδόν τίποτα... δεν είναι πολύ πρόστυχη?
12) Όχι, όχι, θα το πάω απλά στο συνεργείο, γιατί θέλει λάδια.
13) Λοιπόν, λέω σήμερα να νοικιάσουμε μια τσόντα, να πάρουμε και ένα κασόνι μπύρες, και να φωνάξω και την κολλητή μου που χαλβαδιάζεις τόσο καιρό, να κάνουμε στο σπίτι ένα τρίο.
14) Άσε τώρα τον άγιο Βαλεντίνο, και πάρε μου άμα θες για δώρο ένα διαρκείας για τον γαύρο/βάζελο/άεκ κτλ.
15) Αγάπη μου ξεκίνησα γιόγκα για να τα καταφέρω να βάζω σωστά τα πόδια μου πίσω από το κεφάλι!

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

To kalytero post poy exv diabasei. Kai toso alithino...

Ανώνυμος είπε...

Εγώ θα σου τα έλεγα όλα αυτά αν με παντρευόσουνα. Μια φίλη σου από παλιά. Έμαθα τα ευχάριστα Μάνο μου. Να ζήσετε ευτυχισμένοι.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν καταλαβαίνουν οι γυναίκες ότι έστω και μία φορά τον μήνα αξίζει να μας κάνουν τέτοιες εκπλήξεις; Άντε μια φορά τπο δίμηνο;

Ανώνυμος είπε...

KYΡΙΑ "10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ" ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΆΥΤΟ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ!ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕΙΣ,ΝΑ ΞΕΣΚΑΤΙΣΕΙΣ, ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ, ΜΕΤΑ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΤΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΡΕΞΗ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΛΑΣΕΙΣ!!ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΟΠΕΛΙΑ!!!

Spitogata είπε...

Δεν ζητάς και τίποτα...
βρε Μανούλι.

Το δύσκολο θα ήταν να θες, να έχει και πουλί ανάμεσα στα πόδια!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ τα περισσότερα πό τα μισά που γράφει τα κάνω, αλλά και πάλι μόνη μου είμαι...
Μάλλον εσείς οι άνδρες θέλετε λίγοοο την καταπίεσή σας.
Ενδιαφέρον blog!

Ανώνυμος είπε...

ti na pw....
paradisos & kolash
athela sou vre aderfe diavazontas arxizh kai sximatizetai sto prosopo sou ena xamogelaki,,,
xerw gw ti na pw?

...me lene giani***

Ανώνυμος είπε...

Εγώ αναρωτιέμαι αν έλεγα όλα τα παραπάνω στο φίλο μου πόσο καιρό θα καθότανε μαζί μου. Η μόνη περίπτωση να ήμασταν μαζί χρόνια θα ήταν ήταν παντρεμένος με μια σοβαρή κοπέλα και έψαχνε λίγο χαβαλέ. Αυτό που με εκνευρίζει με τους άντρες είναι ότι ενω τους αρέσουν οι απελευθερωμένες και άνετες σεξουαλικά γυναίκες δυσκολεύονται να τις πάρουν στα σοβαρά. Τις αντιμετωπίζουν απλώς σαν σεξουαλικά αντικείμενα ή προσπαθούν να καθυποτάξουν τη σεξουαλικότητά τους.

Ανώνυμος είπε...

εγω λεω οτι δεν υπαρχουν γυνεκες. Και η αντρες ειμαστε χαλβάδες.