Δευτέρα 20 Αυγούστου 2007

17 Αυγούστου Κάτω Αχαϊά - Ο Μάνος νονός



Η βάπτιση ήταν στις 7. Εμείς φτάσαμε στις 7.45 και μπήκαμε γρήγορα στην εκκλησία να προλάβουμε τον παπά που είχε ήδη ξεκινήσει μόνος του. Χωρίς νονούς και μωρό..!!!




-Και ξαφνικά μου λένε "φτύσε τρεις φορές προς τα εκεί". -"Προς τα πού" ρωτάω.
Εδώ είναι η στιγμή που ψάχνω να βρω το στόχο.



-Και το νερό κρύο και με βλέπουν και όλοι γυμνή. Να μην κλάψω;




Ο συγκούμπαρος επί το έργον. Το δικό μου (Aφροδίτη Άννα) ήταν 1.5 έτους και του συγκούμπαρου (Χριστίνα) 3.5.





Μόνος του άρχισε, μόνος του τελείωσε. Εμείς έχουμε ήδη βγει έξω και φιλιόμαστε και αλληλοσυγχαιρόμαστε.





Κούκλες δεν είναι;



-Και τώρα όλοι αυτοί θα πρέπει να χορεύουν γύρω μου και να με πειράζουν. Πω, πω, τα βαριέμαι αυτά...





Κάτω Αχαϊά 8.20. Όλα είναι έτοιμα





Και φουσκωμένα.





Αυτός είναι ο παπαράτσι.





Αυτός είναι Σερραίος.





-Αυτά ο μπάμπας μου τα αγόρασε. Ωραία δεν είναι;





Γιαλελέλι....






-Το όνομά μου είναι Αφροδίτη Άννα





-Το όνομά της πήρα




Ντιμπι ντιμπι ντιμπι ντάι


-Όταν μεγαλώσω έτσι θα γίνω. Είναι η αδελφή μου η Χριστίνα. Και αυτή σήμερα βαπτίστηκε.






-Η πιο καλή τσιγγάνα είμαι εγώ, γιατί με κέφι όλα θα τα πιώ










Ποιός είπε ότι το τσιφτετέλι είναι γυναικείος χορός; Αυτό να πάτε να το πείτε εκεί.








- Γειά σου ρε συγκούμπαρε, νονέ και αλανιάρη








Βάλε ένα χορό να γίνει της μουρλής








Έβαλεεεε








Μέχρι τις 4 το πρωί δεν έκατσε καμία.








Και κανένας









Και μάλλον στην Κάτω Αχαϊά ακόμη χορέυουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: