Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2007

Πέσαμε μέσα πανηγυρικά.

Είχαμε πει στις 17.30 χθες το βράδυ (τα αποτελέσματα της πρώτης στήλης) και σας αντιπαραβάλλουμε τα τελικά (στη δεύτερη)

ΝΔ 42% 41.8 %
ΠΑΣΟΚ 39% 38.1 %
ΚΚΕ 7.5% 8.2%
ΣΥΝ 5% 5 %
ΛΑΟΣ 3.5% 3.8 %

Δηλαδή πέσαμε έξω για λίγο στο ΠΑΣΟΚ και στο ΚΚΕ (που έχουν άμεση σχέση) χωρίς όμως κανένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Η τάση ήταν ξεκάθαρη και σαφής. Στα άλλα μόνο 0.2 πάνω ή κάτω είμαστε. Αυτά για όλους όσους αμφισβητούσαν τις μετρήσεις γιατί έτσι τους συνέφερε.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΒΓΗΚΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ ΓΚΑΛΟΠ;
ΣΙΓΑ ΡΕ! ΠΟΣΟ ΑΠΕΧΕΙ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ FAX;
Ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΤΟ ΑΦΗΣΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ Ή ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΣΟΥ!!!
ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ!!!

Ανώνυμος είπε...

ξεκινησα να σου γραψω ενα σχολιο σχετικα με κειμενο σου με τιτλο νεοδημοκρατης με το στανιο!ανηκω στο κκε λογω παππουδων και μπαμπα αυτη τη φορα ομως ψηφισα ΝΔ.θα σου εξηγησω αμεσως το γιατι: ο γαμπρος μου πηγαινοντας καπου ακουγε εκκλησια ο παπας ελεγε μεταξυ αλλων"τα καλα και συμφεροντα"...ετσι ψηφισε ΝΔ...
πολλοι στο γραφειο με χλευασαν και μαλιστα φιλοι.. κανεις απο αυτους δεν μου δωσε λεφτα οταν δεν ειχα μια.(δεν μου χρωσταγανε κιολας) κανεις δεν μου δωσε οταν εγω γενναγα και δεν ειχα μια (ισχυουν τα παραπανω) στη τελικη δεν τα καναμε και μαζι τα παιδακια!η αδερφη μου ομως ηταν παντα εκει!ετσι ολοι αυτοι οι κυριως πασοκοι που χλευασαν πηγαν χθες και ανοιξαν τα μπουκαλακια τους στα μπουζουκαδικα ενω εγω ακομα και αυτο δεν μπορω να το κανω(χωρις να φταιει βεβαια κανεις απο αυτους)Λοιπον ας πανε να πνιγουν ολοι αυτοι μα δεν τους εχω και αναγκη!τασια ετσι και με υπογραφη!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε Μαν, που πήγε το προηγούμενο που μας ααπειλούσες ότι θα γίνεις Νεοδημοκράτης από Χρυσαυγίτης;;;;

Ανώνυμος είπε...

Mανο γιατι το εσβησες το post
με τιτλο "νεοδημοκρατης με το στανιο!" οπου εβριζες "βοδια" τους Ελληνες πολιτες δειχνοντας
ετσι την δημοκρατικη σου αντιληψη και παιδεια;

Tα rss feed ομως τα κρατανε
δεν το ξερεις αυτο;

Eτσι λοιπον για να ξερουν οσοι
σε διαβαζουν και σε ακουν στην τηλεοραση ποσο δημοκρατης εισαι κι εσυ:

Δηλαδή ο Έλληνας ψηφοφόρος είναι βόδι. Ήταν το ίδιο βόδι όταν έβγαζε το ΠΑΣΟΚ για 20 χρόνια παρά τα όσα έκανε στην Ελλάδα, ειδικά κατά τη διακυβέρνηση Σημίτη. Είναι το ίδιο βόδι και τώρα που ξαναβγάζει με την ίδια διαφορά μια κυβέρνηση που όπου και αν δοκιμάστηκε, απέτυχε. Πρέπει όμως να καταλάβουμε ότι ήταν και είναι το ίδιο πράγμα. Αρέσει στους Νεοδημοκράτες. Δεν αρέσει στους ΠΑΣΟΚους. Είναι αυτό που λέμε "άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς". Σιγά το πράγμα. . .

Μάνος είπε...

To post κατέβηκε καθαρά για προσωπικούς λόγους και δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τις απόψεις μου αναφορικά με τις εκλογές. Για αυτό λοιπόν και δημοσιεύω το τελευταίο κομμάτι που θέλεις. Θέλω όμως να μου πεις ανώνυμε αν έχεις διαφορετική άποψη.

Μάνος είπε...

Απάντηση στον πρώτο ανώνυμο.
Ειλικρινά πιστεύεις ότι εννοούσα ότι τα΄έβγαλα εγώ τα νούμερα; Οτι εγώ έκανα δηλαδή τη δημοσκόπηση; Απλά είχαμε μια διαφορά με κάτι φίλους αναφορικά με τις δημοσκοπήσεις. Δεν τις πίστευαν επειδή δεν τους άρεσαν τα αποτελέσματα. Φυσικά απλά έμαθα τα αποτελέσματα λόγω επαγγέλματος και τα ανέβασα. Δεν νομίζω να κατάλαβε κανείς ότι έκανα το μέντιουμ.

bladewalker είπε...

Δηλαδή, ΔΕΝ είσαι μέντιουμ;
Γμτ....

Υ.Γ : Θα λείπω για τρείς ημέρες, πάω διακοπές στη Μακεδονία να αβγατίσω το καινούργιο μου διαβατήριο.

Καλή μετεκλογική προσαρμογή, στα Σκόπια της Μακεδονίας που έχω κλείσει δωμάτιο είναι 30 ευρώ το βράδυ.
Τελικά, οι Μακεδόνες αποδεικνύονται πολύ πιο τίμιοι απο εμάς τους Ελληνες.

-καλά πλάκα κάνω...


Είναι 35 ευρώ το βράδυ!

:))

Υ.Γ : Ο artbomber φαίνεται ΠΟΛΥ καλή ιδέα. Θα του γράψω. Καλά να πάθει.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη τασία θα πρέπε να ντρεπεσαι ως πρώην κομ(μουνί)στρια
ΠΟΥΛΗΜΕΝΗ......

ΥΓ:ΠΡΟΣ ΤΑΣΙΑ

me, myself & I είπε...

ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΧΑ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΟΜΟΜΑ ΜΟΥ.Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ ΚΟΜ(ΜΟΥΝΙ) ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙ ΑΦΟΥ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΘΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΗ!ΜΑΛΑΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

Τασια μην πλάκα σου κάνουν μην αρπάζεσαι.καλά κάνεις...

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια, τι αρπαζεστε ετσι?Ν.Δ,ΠΑ.ΣΟ.Κ,Κ.Κ.Ε τελικα ολοι τα ιδια πιστευω εχουμε.Ολοι προσκυνουν τον καπιταλισμο,με την διαφορα ομως οτι εμεις οι δεξιοι το παραδεχομαστε και δεν κρυβομαστε πισω απο δηθεν αξιες ηθικες καιμη.....αφου ολοι στην ουσια λαμωγια για να πιασετε την καλη ειστε.τουλαχιστον ας πιασει τοπο και η ψηφος σας!ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΤΖΑΣ για καθε απορια!!!!