Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2007

Δεν ξεκινήσαμε καλά.

Είναι που ξεκίνησε απότομα η χρονιά;
Είναι που άλλαξε η ζωή μου και πλέον η δουλειά δεν είναι το παν;
Είναι το κλίμα που μας επηρρεάζει;

Δεν ξέρω. Όμως βαριέμαι φρικτά τα πάντα. Ήθελα 1 μήνα καλοκαίρι ακόμη. Ελπίζω να συνέλθω γρήγορα και να προσαρμοστώ. Χρειάζεται προσπάθεια πάντως. Θα την κάνω. Για να δούμε...
Και πάντα όταν σκέφτομαι τέτοια, καταλήγω στην μία και ουσιαστική απορία μου. Ποιός μαλάκας σχεδίασε αυτήν την πουτάνα την κοινωνία μας;

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ. ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ. ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΣΟΥΝ ,ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΥΡΙΑΝΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΜΑΣ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις ένα λάθος: επηρεάζω και όχι επηρρεάζω, μάλλον το μπέρδεψες με την λέξω επιρροή. Καλοπροαίρετα το γράφω...
Έχεις δίκιο η ζωή είναι σκατά, όπως λέει και μια φίλη μου φιλόσοφος.
ΓΙΑΝΝΗΣ (από χθες)

Spitogata είπε...

Με το παρών ασφαλιστικό σύστημα θα μπορούσα να πάρω σύνταξη σε 6 χρόνια αν είχα τρία παιδιά και ένσημα από τα 18 μου.
Με αυτό που σχεδιάζουν...θα πάρω σε 22 το λιγότερο (...και από τα τρία το...μακρύτερο)!

Όσο δίκιο κι αν έχεις νομίζω ότι αυτή την πουτάνα την κοινωνία, θέλουν να την ξεσκίσουνε και άλλο!