Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

Επιστροφή στο blog

Kυρίες κάι κύριοι, αυτό είναι το πρώτο post που γράφω από το σπίτι μου και από τη ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΟΥ (που μεταξύ μας την έκανε η Ασπαλένα). Χρειάστηκαν μόνο 40 μέρες αναμονής του παλιόπουστα του ΟΤΕ να κάνει τους ελέγχους του -ψηφιακούς και μη- και επιτέλους να έρθουν κάποια στιγμή στο σπίτι μας για να διορθώσουν τη βλάβη της γραμμής. Όμως τέλος καλό, όλα καλά... τώρα πια θα πληρώνουμε ΟΤΕ αλλά θα έχουμε αυτό που πληρώνουμε, γιατί τον προηγούμενο μήνα δεν το είχαμε.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΣ ASPALENA.BLOGSPOT.COM;

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΜΑΝΟ ΠΟΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΣΠΑΛΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΣ ΠΡΗΖΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ?ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ? ΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΚΟΜΕΝΙΚΟ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΕΤΣΙ!

Μάνος είπε...

Αγαπητοί μου επισκέπτες, που διαβάζετε τακτικά το blog, για να σας έχω πρήξει κιόλας, παρακαλείστε να είστε ευπρεπέστεροι.
Το σχόλιο αφορά τον από πάνω ανώνυμο. Την πρόταση του πρώτου, θα την σκεφτώ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΣ ΓΙΑ ΧΑΖΟΥΣ; ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΑΤΣΕΣ ΕΣΥ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ; ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ASPALENA.BLOGSPOT.COM. ΜΠΛΙΑΧ!!!
"ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ BLOGMANOS.BLOGSPOT.COM"

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΕΠΕΣΤΕΡΟΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΣΥ ΜΑΛΑΚΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΒΡΩΜΟΠΟΥΣΤΑ ΤΟΝ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ! Ε ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΤΗ ΧΑΡΗ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΖΗΡΙΝΕΙΟΥ ΜΗ ΧΕΣΩ!

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΟΤΕ!!

alekos markellos είπε...

Αυτό το σκάνδαλο, αυτή τη ντροπή, αυτή την κοροϊδία, αυτή την εξαπάτηση των πολιτών που τους ξεφτιλίζουν και τους καταχρεώνουν ο ΟΤΕ και πλήθος άλλες ιδιωτικές εταιρίες, δεν θα το κάνετε θέμα;

Μιλάμε για εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, για υπηρεσίες που ΔΕΝ προσφέρουν, τις χρεώνουν απελπιστικά ακριβά για την εποχή μας, παραβιάζουν το απόρρητο των επικοινωνιών, και πολλά άλλα.

Εμπρός λοιπόν κι άμα θέλεις στοιχεία, στη διάθεσή σου...

Ανώνυμος είπε...

Ρε Μάρκελλε τι πετάγεσαι στγην μέση σαν την κ@$%&^&δα, δεν βλέπεις ότι εξελύσετε ματς. Εγώ είμαι με τον Υπάλληλο του ΟΤΕ, πάντως.

Ανώνυμος είπε...

Εξελισσεται, δεν είμαι και αγράμματος, μόνο λίγο δυσλεκτικός. Υπαλληλος ΟΤΕ και τα μυαλά στα κάγκελα.