Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007

Εκλογές 2007 - τέλος.

Αυτό το post το δημοσιεύω ως γεγονός. Δεν είναι ευχάριστο. Δεν είναι και έκπληξη.
Κάτι θα γινόταν από τα δύο. Τελικά τις εκλογές κέρδισε ο Κωστάκης Καραμανλής



έχουμε ακόμη δύο μέρες αλλά η τελευταία μυστική δημοσκόπηση που διενεργήθηκε και απαγορεύεται να δει το φως της δημοσιότητας δίνει 2 μονάδες διαφορά στη ΝΔ. Βασικά 2.5 δίνει αλλά αυτό σημαίνει περίπου 2. Έχασε ο Γιωργάκης.



Η διαφορά είναι τέτοια που δεν αλλάζει σε δύο μέρες ούτε επηρρεάζεται από τους πραγματικά αναποφάσιστους. Η μάχη έλαβε τέλος.




Βέβαια τη διακυβέρνηση διεκδικούσαν δύο. Ο Κωστάκης και ο Γιωργάκης. Είναι σαν να λέμε...

Ιδού η απορία....

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κοντός ψαλμός αλληλουϊα. σε λιγότερο απο 48 ώρες θα ξέρουμε σίγουρα... Κρυφές δημοσκοπήσεις διαρρέουν για πολλούς λόγους από πολλές πλευρές.
α. Αν ήμουν ΝΔ θα έβγαζα μικρή διαφορά υπέρ μου για να πάρω ψήφους του ΛΑΟΣ
β. Αν ήμουν ΠΑΣΟΚ θα έβγαζα μπροστά εμένα με μικρή διαφορά για να κόψω τον ΣΥΡΙΖΑ
γ. Αν ήμουν ΚΚΕ θα έβγαζα μεγάλη διαφορά στα δυο κομματα και ψηλά τον ΣΥΡΙΖΑ.
δ. Αν ήμουν ΛΑΟΣ θα έβγαζα μεγάλη διαφορά υπέρ ΝΔ και οριακα στο 3 εμένα...
ε. Αν ήμουν Δ.Αν. δεν θα έκανα τίποτα...

Τώρα τί είναι αλήθεια και τί όχι δεν μπορούμε να ξέρουμε...

ΥΓ. Δεν έχω κάτι με το άρθρο σου, ούτε θέλω να υπονομεύσω την εγκυρότητα της πληροφορίας σου.

Spitogata είπε...

Κυριακή κοντή γιορτή. πό Δευτέρα οι απορίες μας θα έχουν λυθεί!
Άλλοι έχουν την αγωνία, εμείς...let;s sit back and enjoy it!

Περισσότερο από όλες τις φωτό μου άρεσε η τελευταία...αν και η παρομοίωσή σου...με χάλασε!

Ανώνυμος είπε...

Όπως βλέπουμε τη φωτογραφία πιο κρύα είναι σίγουρα η δεξιά αφού η δεξιά ρόγα είναι εμφανώς μικρότερη. Και γιαυτό καλά θα κάνουμε να προσέχουμε γιατί μπορει ναρθει χειμώνας βαρύς και να εξαφανίσει τα πάντα. Το ερώτημα που πρέπει να απαντήσουμε είναι " Θέλουμε στα αλήθεια να χάσουμε την απόλαυση αυτής της πανεμορφης αριστερής ρόγας?"

bladewalker είπε...

seadreamer,
η πολιτική σου ανάλυση είναι για τα μπάζα.

Άλλωστε η ρόγα με το κρύο διογκώνεται...

Μα καλά στην ΟΝΝΕΔ είσαι;

seadreamer είπε...

οσο ζεις μαθαίνεις εγώ έκρινα από το μόριό μου που όταν κρυώνει γινεται μοριάκι. Αλλα και έτσι δεν πειράζει, άλλωστε καλοκαιράκι είναι ακόμα, λίγη δροσια τη χρειαζόμαστε, οπότε επιμένω σταθερα στην ίδια ρόγα, αυτή που βλέπω στα αριστερά