Τετάρτη 22 Αυγούστου 2007


Αυτή είναι η φωτό για τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Greenpeace για την υπερθέρμανση του πλανήτη.


Όσο ευαίσθητο είναι το ανθρώπινο σώμα όταν εκτίθεται στο κρύο, τόσο ευαίσθητοι είναι και οι παγετώνες όσο το κλίμα της γης αλλάζει συνεχώς.

Mέχρι το 2080 οι περισσότεροι παγετώνες θα έχουν λιώσει. Τα τελευταία 150 χρόνια οι παγετώνες στις Άλπεις έχουν χάσει το 1/3 περίπου της επιφάνειάς τους και μικραίνουν συνεχώς. Ο συγκεκριμένος παγετώνας έχει υποχωρήσει 115 μέτρα μέσα σε ένα χρόνο, από το 2005 έως το 2006. Δυστυχώς αυτές οι αλλαγές είναι μη αναστρέψιμες.

2 σχόλια:

... είπε...

Το οραμα της greenpeace σίγουρα θα έπρεπε να το ασπαστούμε όλοι. ¨ομως κάπου νιώθω λίγο μαλάκας όταν βλέπω την οργάνωση αυτή να θέλει να μας κάνει εμάς, τους μικρούς, να νιώσουμε ένοχοι και δεν εξαπολύει τα "πυρά" της εναντίων των μεγάλων, είτε είναι πολυεθνικές, είτε ολόκληρα κράτη και κυβερνήσεις. Μου κάνει κάπως ύποπτο. Επίσης μου φαίνεται περίεργο να έχω κάνει δύο φορές αίτηση να γίνω μέλος της και να μην έχω παρει καν απάντηση. Πριν ακούσω καμία μπούρδα, τονίζω ότι δεν βάλω εναντίων της greenpeace, απλά θα ήθελα πολύ να έπερνα κάποιες απαντήσεις

Bolek είπε...

Ούτε μέλος της greenpeace είμαι, ούτε οπαδός της. Είμαι, όμως, μέλος καταναλωτικής ΜΚΟ και καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι να εξαπολύσεις έτσι εύκολα "πυρά" εναντίον "μεγάλων". Για μένα, κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι ότι το οικολογικό κίνημα στην πιο δυναμική και μαχητική έκφανσή του ταυτίζεται με την οργάνωση αυτή σε παγκόσμιο επίπεδο.