Τρίτη 14 Αυγούστου 2007

Αγαπητό μου ημερολόγιο 15 - Πουτάνα πρωτομηνιά

Ρε αγαπητό μου ημερολόγιο θέλω να σου πω τον πόνο μου.
Είμαι υψηλόμισθος. Είμαι ευνοημένος. Είμαι ολιγαρκής. Είμαι τύπος που δεν πολυβγαίνει. Δεν έχω κανένα ψώνιο με τα ακριβά ρούχα και δεν έχω κανένα ακριβό χόμπυ.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΛΑΙΜΟ;

Είναι απλά μαθηματικά. Κάθε πρώτη του μηνός πρέπει να πληρώνω:

500 ευρώ για το ενοίκιο μαζί με τους λογαριασμούς. (Μένω σε μια τρύπα στον Κολωνό 40 τετραγωνικών που αναγκαστικά το νοίκιασα επιπλωμένο όταν ξαφνικά έμεινα χωρίς σπίτι, έπιπλα και με χρωμένες κάρτες - Πονεμένη ιστορία).

500 ευρώ για τις δόσεις στις 2 κάρτες που είναι στο όριό τους (Βάζω 250 στην κάθε μία - πολύ λίγα δηλαδή - μάλλον θα μου ζητούν περισσότερα τουλάχιστον στην αρχή)

500 ευρώ το μήνα δάνειο αυτοκινήτου. Μιλάμε για αυτοκίνητο 1400 κυβικά. Όχι τίποτα τρελό. (Ένα αυτοκίνητο πήρα ο πούστης που να μην το έπαιρνα...)

500 ευρώ (για 6 μήνες) κάτι έξοδα που εμφανίστηκαν ξαφνικά για διάφορες επισκευές στο πατρικό μου που μένει ο πατέρας μου καθώς και 1500 ευρώ που πρέπει να πληρώσω στην εφορία σε δόσεις.

500 ευρώ για τη δόση του νέου καταναλωτικού δανείου που παίρνω την άλλη εβδομάδα γιατί έχω έκτακτα έξοδα (έξοδα κατασκευής ιστοσελίδας, διακοπές, βάφτιση και κάτι ακόμη μη ανακοινώσιμο) καθώς και για να ζήσω... Γιατί δεν μου φτάνουν όλα τα άλλα, πρέπει και να ζήσω...

Όλα αυτά μας κάνουν 2500 ευρώ πάγια έξοδα. Απλά μαθηματικά είναι αγαπητό μου ημερολόγιο (μην σου γαμήσω και εσένα τίποτα). Κάθε πρώτη του μηνός θα πρέπει να πληρώνω 2500 ευρώ πάγια έξοδα. Καλώς τα παιδιά, 3-0 που λέει και ο Αλέφαντος.

Και σ' αυτά δεν έχω βάλει τσιγάρα, βενζίνες, τηλέφωνο, κινητό (που είναι βασικό εργαλείο δουλειάς και πληρώνω αρκετά) ααααα.... και να ζήσω, έτσι; Δεν έχω βάλει έξοδα ζωής. Αλλά εντάξει, αυτά θα υπολογίζουμε τώρα;

Αγαπητό μου ημερολόγιο (για να μην σου γαμήσω τίποτα και εσένα που μου την έχεις δώσει τώρα) τα πάγια μόνο έξοδά μας είναι περισσότερα από τα εισοδήματά μας. Μόνο τα πάγια χωρίς το κόστος επιβίωσης. Χωρίς τίποτα άλλο. Κάθε πρώτη του μηνός τα σκάω... και σκάω.

Που να μην ξαναλλάξει μήνας ποτέ. Πουτάνα πρωτομηνιά.

2 σχόλια:

Bolek είπε...

GAMHSE TA MANO MOU. POUTANA PRWTOMHNIA. ANTE KAI MEIS MENOUME STA SERRAS. ESY POU MENEIS STAS AQHNAS. GYRNA BE!!!

Μάνος είπε...

Α...βε μη με μιλάς έτσι δημόσια είπαμε....

Γεια σου Bolek, γειά σου Lolek.