Σάββατο 18 Αυγούστου 2007

Μου είπε Ν Α Ι !!!

Της έκανα πρόταση γάμου και εκείνη δέχθηκε. Όλα αυτά μέσα σε σερπαντίνες και μπαλόνια σ' ένα απίστευτο τσιγγάνικο γλέντι στην Κάτω Αχαϊά που βάφτισα την γλυκύτατη Αφροδίτη Άννα. Σε λίγες μέρες θα σας δείξω φωτογραφίες. Οι κουμπάροι μου Παναγιώτης και Μαρία ήταν -το λιγότερο- καταπληκτικοί σε όλα.

Περιττό να σας πω ότι είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου (και ας είναι κλισέ).
Σας αγαπώ όλους (και διάφορα τέτοια χαρούμενα).

{Και εκεί που έγραφα αυτά και ήθελα να σας πω και άλλα χτύπησε το τηλέφωνο και ήταν ο αρχισυντάκτης μου που μου είπε ότι την Τετάρτη ξεκινάμε. Επίσης πρέπει να τηλεφωνήσω στους συναδέλφους μου που είναι ακόμη στις παραλίες να γυρίσουν πίσω. Ώρε γούστα}
Ξενέρωσα τώρα. Δεν σας λέω τίποτα άλλο.

2 σχόλια:

Χρήστος είπε...

Γεια σου ρε ξά!
Συγχαρητήρια!Οι ώρες οι καλές που λέει και ο λαός!
Σου εύχομαι ότι καλύτερο!
Τελικά όντως το 2007 σου παέι και γαμω!
Εύγε!!!

ΥΓ: Φιλιά στην γυναίκα!Θα τα πούμε σύντομα από κοντά!

Bolek είπε...

ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!