Κυριακή 12 Αυγούστου 2007


Δεν ξέρω τι γνώμη έχετε για τον γυμνισμό αλλά ακούστε τι μου είπε φίλος που γύρισε από διακοπές στη Γαύδο. Μου λέει:

{Μάνο κοίτα να δεις, όλοι ήταν γυμνοί. Δεν μπορώ να πω ότι με χάλασε. Απλά αδιαφόρησα. Μετά άρχισε να κάνει κάτι τέτοια και η Εύη (η αρραβωνιαστικιά του), πάλι δεν μπορώ να πω ότι με ενόχλησε. Αδιαφόρησα. Και εκεί που την έχω πέσει στην παραλία και ξαπλώνω ακούω μια φωνή "μήπως έχεις φωτιά ρε φίλε";

Πάω να σηκωθώ να το εξυπηρετήσω το παλικάρι και βλέπω μπροστά μου 2 αρχίδια σε απόσταση μισού μέτρου. Αυτός είχε έρθει από πάνω και στεκόταν με τα αρχίδια του στη μάπα μου. Ε...εκεί μου κακοφάνηκε ρε πούστη... "Πάρε ρε φίλε τα αρχίδια σου παρά κει να περάσουμε, μαλάκα". Και τέλος πάντων ρε φίλε, δεν ξέχασε τον αναπτήρα της καμιά γκόμενα.
Μόνο αυτός ο μαλάκας ξέχασε να περάσει από το περίπτερο}.
Όπως καταλάβατε, η φωτογραφία δεν έχει καμία σχέση με την ιστορία μας. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων....

Δεν υπάρχουν σχόλια: