Πέμπτη 16 Αυγούστου 2007

Ρε..., το χρήμα πολλοί αγάπησαν...

Ακούστε τι έμαθα σήμερα. Φίλος είχε κάτι επαγγελματικά πάρε δώσε μ΄έναν Ελληνοαμερικανό που ήταν ελληνικής καταγωγής δεύτερης γενιάς (στην Αμερική γεννήθηκε). Κάτι έγινε, κάτι δεν μπορούσε να γίνει, ... τα χάλασαν οι δυό τους. Στέλνει λοιπόν ο ένας μήνυμα στον άλλον που του λέει ότι δυστυχώς κύριε τάδε δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η συνεργασία μας και ορίστε πάρτε πίσω τα χρήματά σας και συγγνώμη αλλά δεν φταίμε εμείς.
Και τότε στέλνει ο Ελληνοαμερικάνος ένα mail που και τι δεν τους είπε.. Τι γαμιούνται όλοι οι Έλληνες, γαμιούνται οι μάνες των Ελλήνων, που καλά μας έκαναν οι Γερμανοί και μας σκότωναν που τολμάμε - λέει - να είμαστε αντιαμερικάνοι... και θα πρέπει κάποτε να σταματήσει αυτή η ελληνική μαλακία του κομμουνισμού... και άλλα τέτοια. Εντάξει - σκέφτηκε ο φίλος - τρελός είναι, σιγά μην κάτσω να ασχοληθώ με τον μαλάκα.
Τι έμαθα όμως εγώ σήμερα...!!! Ότι ο ίδιος αυτός τυπάκος συμμετέχει με την εταιρεία του σε δημόσιο διαγωνισμό. Θέλει να πάρει τα ελληνικά λεφτά αυτών των ανθρώπων που καλά έκαναν και τους γαμούσαν οι Γερμανοί....
Τώρα πείτε μου, όχι επειδή είμαι κομμουνιστής -που δεν είμαι- ούτε επειδή μου έθιξε το πατριωτικό μου συναίσθημα-που δόξα τω Θεώ είναι ανθεκτικό και δεν ενοχλείται από ανοησίες ηλιθίων- αλλά μόνο και μόνο επειδή αυτός ο τύπος είναι μαλάκας, μόνο επειδή είναι μαλάκας, δεν αξίζει να ασχοληθώ εγώ επαγγελματικά μαζί του και να δημοσιεύσω τις απόψεις του μαλάκα που θέλει να πάρει τα έργα του ελληνικού δημοσίου; Όχι για να προστατεύσουμε το ελληνικό δημόσιο... Μόνο και μόνο επειδή αυτός είναι μαλάκας.
Σκεφτείτε δηλαδή ότι αυτός ο τύπος αν πάρει τη δουλειά, θα κάθεται και θα λέει στους Αμερικάνους φίλους του ότι πήγα στους ηλίθιους, πήρα τα λεφτά τους, τους κορόιδεψα και ήρθα πίσω στον αμερικάνικο παράδεισο να ζήσω. Λοιπόν, αυτού του τύπου, του κάνεις την παραμονή στην Ελλάδα αξέχαστη;

Δεν υπάρχουν σχόλια: