Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2007

Λοιπόν εδώ και δυό μέρες με συναντάει μονίμως μια ηλικιωμένη κυρία στο ασανσέρ της πολυκατοικίας και με ρωτάει αν είμαι ο τεχνικός για το ασανσέρ.
Βέβαια δεν κατάλαβα ούτε πως της κατέβηκε αυτό (ότι για παράδειγμα Κυριακή βράδυ θα μπορούσε να έχει έρθει ο τεχνικός του ασανσέρ) ούτε ότι έχει πρόβλημα το ασανσέρ. Αφού εγώ κατεβαίνω μια χαρά... !!!
Και καλά δεν ήμουν την πρώτη φορά που με ρώτησε. Γιατί να είμαι τη δεύτερη ας πούμε..;;

Όχι ότι δεν θυμάται. Θυμάται μια χαρά. Μου κάνει παρατηρήσεις γιατί γελούσα την προηγούμενη μέρα που μιλούσαμε... Άρα κάτι άλλο θέλει η ηλικιωμένη κυρία.


Απ' ότι έχω καταλάβει, πρέπει να είναι η ιδιοκτήτρια κάποιων διαμερισμάτων της πολυκατοικίας και θέλει να μάθει ποιός είναι αυτός που μπαινοβγαίνει. Δηλαδή είναι καθαρά κουτσομπολίστικο το ενδιαφέρον της . Τρελαίνομαι για τέτοιες κουτσομπόλες.
Λέω αύριο - αν τυχόν με ξαναρωτήσει- να γίνω ο τεχνικός του ανελκυστήρα. Ε... ρε γέλια.


Βασικά είμαι μεταξύ 3 πιθανών απαντήσεων
  • Είμαι ο τεχνικός για το ασανσέρ. Με ζήτησε κανείς;
  • Ήρθα, έριξα μια ματιά αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να το πάρω στο εργαστήριο.
  • Το ασανσέρ είναι μια χαρά. Εσείς δεν είστε.

...αλλά όλα αυτά αύριο.
Δηλαδή τι αύριο; ! Σήμερα εννοώ.
(Ήταν και μαλακία η ταινία).

Καληνύχτα κόσμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: