Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007


Προσπαθώ να σκεφτώ καπνίζοντας και πίνοντας ένα ουισκάκι στο σπίτι βραδιάτικα, τι έκανα τέτοια ώρα, τέτοια μέρα 10 χρόνια πριν. Έχουμε και λέμε. Ήμουν στην Κομοτηνή. Ήμουν μεθυσμένος. Ήμουν ευτυχισμένος. Αυτά είναι τα δεδομένα. Άντε να προσπαθήσουμε και λίγο περισσότερο. Πέμπτη βράδυ -θυμάμαι- ήταν η φοιτητική βραδιά στην Κομοτηνή. Άρα σίγουρα θα ήμασταν σε καμιά ταβέρνα. Σε κανά τρεις ώρες, θα πάμε και στο Αλάβαστρο για να ξημερώσουμε. Προς το παρόν είμαστε εμείς και εμείς η παρέα μας δηλαδή καμιά δεκαριά άτομα και πίνουμε, παρακολουθούμε τον Γερμανό να τα σπάει στο μαγαζί, και γελάμε. Νοέμβριο 1997 ήμουν δευτεροετής. Τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να ήμουν σε κανά πάρτυ που οργάνωνα τότε στα μπαράκια της πόλης για να βγάζω κανά φράγκο παραπάνω από αυτά που μου έστελναν οι γονείς μου. Ε... ρε εποχές. Θυμάμαι ότι ξυπνούσα γελώντας. Άνοιγα τα μάτια μου και σκεφτόμουν ότι και σήμερα δεν θα κάνω απολύτως τίποτα. Κανά τάβλι με τον καφέ, φαγητό στον φίλο μας τον Rotwan, τον Πομάκο, ξερή στον καφενέ το μεσημέρι, ούζα από το απόγευμα, ρετσίνα το βράδυ. Αχ... ρε Κομοτηνή. Σε πεθύμησα. Θα σου έρθω με πρώτη ευκαιρία να σε δω. Πρέπει να σου γνωρίσω και την Ασπαλένα.

5 σχόλια:

Bolek είπε...

ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΜΑΝΟ ΜΟΥ, ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ. ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΑΡΕΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ, ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ... ΜΟΝΟ Ο ROTWAN EXEI ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΕΚΕΙ... ΑΣΕ ΠΟΥ Η ΑΣΠΑΛΕΝΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΟΥΤΕ ΜΥΡΩΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙ ΖΗΣΑΜΕ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΠΑΣ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥ ΔΙΗΓΗΘΕΙΣ, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΣΤΕΚΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥ ΔΕΙΞΕΙΣ...
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΟΜΟΤΗΝΗ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΗ ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΓΩ, ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΗΣ ΤΟΥΣ ΒΡΩΜΙΑΡΕΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΤΗΣ.ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΠΤΥΧΙΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΟΛΟΙ ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΣΑΣ! ΠΛΗΡΩΝΑΝΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΣΑΜΠΑ ΚΑΙ ΒΕΡΕΣΕ!ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΡΕΜΑΛΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

ΧΟΥΙ ΤΟ 'ΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΘΕ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ....

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ....
ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ ΣΤΙΣ 20-21-22-23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1997 ΠΗΓΕΣ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ "ΑΛΑΒΑΣΤΡΟ" ΔΕ ΘΥΜΙΖΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ "ΔΙΚΟ ΜΑΣ", ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΘΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙΣ, ΠΕΡΣΥ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΣΤΟ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΩΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

Πήγα πριν από 2 χρόνια Μάνο με τον αδερφό μου και κάτι φίλους και γύρναγα σαν το φάντασμα στους δρόμους,στη σχολή,στην πλατεία.
Τους έλεγα ιστορίες για το Γερμανό,το Μίμη , το Στέλιο στη κονσόλα του Αλάβαστρου ,τη Λία ,τον παππού τον Λαρισαίο , τα μεθύσια , τα κορίτσια , τις συζητήσεις , τις συνελεύσεις στη Νομική και με κοίταγαν σαν να ήμουνα από άλλο πλανήτη.
Δε με νοιάζε όμως.
Τελικά αυτό που μας μένει είναι οι στιγμές , τις οποίες μία φορά τις ζεις.ΡΙΜΕΙΚ δυστυχώς δε γίνεται.
Και τώρα να ξαναμαζευόμασταν όλοι, θα μιλούσαμε καμιά δεκαριά ώρες για τα παλιά,θα γινόμασταν σκνίπα και θα φεύγαμε , σκεπτόμενοι ότι ήταν ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ.
Νίκος-Τότε ΡΙΖΑ,20άρης και πότης,
Τώρα,δικηγόρος,30άρης και με ελάχιστη αντοχή στο ποτό.