Πέμπτη 14 Ιουνίου 2007

Ανέκδοτο !

Είστε ... δημοσιογράφος;;;

Ενας τυφλός λαγός και ένα τυφλό φίδι τρακάρουν μεταξύ τους μέσα στο δάσος.Με συγχωρείτε, λέει ο λαγός, δεν σας ειδα, γιατί είμαι τυφλός και είναι πολύ δύσκολο για έναν τυφλό να κυκλοφορεί στο δάσος.Μα τι λέτε, λέει το φίδι , σας καταλαβαίνω απόλυτα γιατι είμαι και εγώ τυφλός. Αλήθεια, τι ζώο είστε; Είμαι.... αρχίζει ο λαγός , αλλά το φίδι τον διακόπτει.Μη μου πείτε, θα το βρω μόνος μου, έχω πολύ καλή αφή. Λοιπον, έχετε μεγάλα αυτιά, πολύ μεγάλα αυτιά, επίσης έχετε μικρό κεφάλι, πολύ μικρό κεφάλι. Μήπως είστε λαγός? ΝΑΙ, ΝΑΙ το βρήκατε, μπράβο. Ας δοκιμάσω εγώ τώρα. Μα, είστε χαμηλά, μα τόσο χαμηλά σέρνεστε; Πάνω στο χώμα, μέσα στις λάσπες; Το δέρμα σας είναι κάπως γλοιώδες και η γλώσσα σας είναι μεγάλη, πολύ μεγάλη θα έλεγα.
Το βρήκα, μήπως... είστε ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ;;;

2 σχόλια:

epwnimos είπε...

Είναι πολύ καλός ο αυτοσαρκασμός κ.Μάνο και δείχνει ή μια στοιχειώδη αυτογνωσία ή τουλάχιστον καλή ψυχολόγηση των συναδέλφων σας. Το λέω αυτό γιατί ενώ είστε δημοσιογράφος δεν διστάσατε να ανεβάσετε σατιρικό κείμενο για τους δημοσιογράφους.

Χαίρομαι που σας άρεσε το κείμενό μου στις για την art athina. Γράφω γενικά για σάτιρα στο κυρίως blog μου, στις istories αναδημοσιεύω μόνο της σατιρικές ιστορίες. Επίσης πολύ ωραία σατιρική σελίδα είναι ο pitsirikos.

Τέλος τα link που προτείνετε ανεπιφύλακτα δεν χρειάζεται να γράφει την ακριβή διεύθυνση του blog που προτείνετε, μπορείτε να έχετε όποιο όνομα θέλετε και κάνοντας click να μεταφέρεστε στο επιθυμητό blog.

Μάνος είπε...

Και δυστυχώς σάτιρα και αλήθεια είναι αλληλένδετες έννοιες.
Η σάτιρα λέει πάντα την αλήθεια. Αλλιώς δεν είναι σάτιρα. Για να το κοροιδέψεις, πρέπει να υπάρχει αυτό το κάτι. Σ' ευχαριστώ έμπορα. Κάποια στιγμή θα σου αναπτύξω μια ιδέα μου που πιστεύω ότι θα σου αρέσει. Προς το παρόν ψάχνω ακόμη. Σε λίγο καιρό όμως θα είμαι έτοιμος.